Namaz od bučinih sjemenki

Svašta se nešto čudno izdešavalo zadnjih tjedana. Traje to i dalje. Ima i lijepih, ima i onih malo manje lijepih, al’ uglavnom čudnih koji očito sve više spadaju pod kategoriju “normalno”. Tješim se da se čovjek s vremenom na sve navikne pa ću valjda i ja. 🙂 Ne bih čak rekla da se navikne, al’ nekako to sve prihvati tako kako je. Za lijepa jutra i mirnije noći. 🙂

Naravno, mirnije noći su uvijek malo više mirnije kad je trbuščić pun. Pun, ne natrpan. Još kad je popunjen s laganijom hranom, spavanje postaje prava milina. 🙂 E, u takvoj mirnoj priči pravo je mjesto našao ovaj namaz. Recept sam dobila nekad davno od jako mi drage prijateljice. I ovaj sam ga put napravila jer je dolazila na druženje. I vrlo je “stroga” po pitanju pravog okusa ovog namaza. Uz to sve je i organoleptičarka, tako da se moja pažnja usmjerena na krajnji ishod dodatno povećava. 🙂

 

Potrebni sastojci:

70 gr sjemenki bundeve
200 gr krem sira
100 gr kiselog vrhnja
1 češanj češnjaka
1 manja glavica crvenog luka
1 žlica bučinog ulja (ja stavim i malo više jer poboljša okus)
sol
papar

Kad sam radila namaz prvi put sve sam usitnjavala nožem, ovaj put sam koristila blender. Neusporedivo je jednostavnije i bolje, sastojci se nekako bolje povežu.
Sjemenke bundeve prepecite na tavi tako da dobiju dodatnu aromu. Zajedno s lukom i češnjakom usitnite ih u blenderu. Dodajte sir, vrhnje, bučino ulje, sol i papar te sve dobro promiješajte. Radila sam duplu smjesu jer se namaz može jesti i narednih nekoliko dana. Samo ga držite u hladnjaku.

Odličan je u kombinaciji s tostom ili prepečenim kruhom.

I samo da kažem da sam dobila pohvale. Bio je bolji nego prvi put. Znam i razlog. Prvi put nisam prepekla sjemenke. 🙂

Guštajte!

 


Posted

in

,

by

Tags:

Comments

Jedan odgovor na “Namaz od bučinih sjemenki”

  1. Martina Markuš avatar

    Njami 🙂 🙂 bravo Nita :*

    Sviđa mi se

Veselim se tvojim komentarima. :)