Crne krafne

Otprilike deset dana mi je trebalo da napišem recept za krafne, crne krafne. Kad te uhvati sve u žrvanj, džaba ti planiranje. Uostalom, planovi i ja su se uglavnom već odavno pokazali kao loša kombinacija. Barem što se tiče nekih relacija “ono što volim, a nemam vremena” i ” ono što manje volim, a vremena moram imati”.

No dobro, da ne pišem previše, ionako vas više zanima recept nego moje gluposti dok me pegla alergija i imam osjećaj da mi rola papira neće izdržati kroz noć. Živjelo pupanje breze i lijeske. 🙂

Crne krafne

Crne krafne

Pusaaaaaa! Ako nešto nije jasno, tu sam za sva pitanja. 🙂


Posted

in

,

by

Tags:

Comments

2 komentara na “Crne krafne”

  1. Gourmet avatar
    Gourmet

    a di ti je recepat ?

    Sviđa mi se

    1. veselitrbuh avatar

      Isprike, ocito se nesto dogodilo dok sam prebacivala web na novu temu. Ne mogu ga cak naci ni u arhivi s prosle teme.

      Sviđa mi se

Veselim se tvojim komentarima. :)